2019. április 25., csütörtök

Face-en innen és túl... avagy a nagy HB2U

Az előző bejegyzésben ígértem egy populárisabb bejegyzést. A facebook egyik funkcióját teszteltem le a saját bőrömön. Ez pedig a születésnap emlékeztető volt. Lássátok az eredményt:

2751 jelenleg az ismerőseim száma, ami szerintem átlagon felüli. Ennek nagy része a zenélés miatt van. Sok új emberrel találkozom és jelölgetjük egymást, ha nem akarjuk, hogy a kapcsolat elhalványuljon. Ez eddig OK! 2017-ben (a 29. születésnapomon) körülbelül a FB ismerősök 10%-ától kaptam születésnapi köszöntőt a hírvonalamra vagy üzenetbe. Mindig örültem neki, ha sokan írtak. Ettől többnek éreztem magam. Fontosabbnak. Aztán jött az ötlet, hogy mi lenne, ha elrejteném a születésnaphoz kötődő információt az adatlapomról. - Eltelt egy év. - Ekkor jött a nagy MEGLEPETÉÉÉÉÉS!!!! Kaptam a 30. születésnapomra 1, azaz (betűvel is, mint a postán) egy darab bejegyzést a timeline-ra: "Boldog születésnapot!" Ezúton is szeretném megköszönni Miklós Heninek ezt az üzenetet. Nehéz dolga volt, mert egy napon születtünk, csak ő '90-es (én meg 20-as vagyok - csak vicc). Ennyire figyelnek az emberek a másikra. 


Azt azért hozzátenném, hogy a szűk család és a barátok közül is voltak mulasztások, de a jókívánságok éppen elérték a 10-et (darab, nem pedig százalék).

Nekem minden fontos ember születésnapja és névnapja be van írva a Google Naptáramba, hogy tudjam, hogy ki az akit fel szeretnék köszönteni. Ha máskor nem is jut rá idő, akkor legalább az életének az első napjának az évfordulóján képzeletben/virtuálisan koccintsunk egyet. Legyen az Messenger, Viber vagy csak egy 29 másodperces telefonhívás.

VÉSSÉTEK BE A NAPTÁRBA: NOVEMBER 28.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése